من محمد حاجی نژاد هستم ، مؤسس و ادمین پیج پایپینگ آکادمی و اینجا هستم تا به همه ی دانشجویان ، فارغ التحصیلان ، شاغلین در صنعت و همه ی علاقه مندان به تخصص های فنی مهندسی کمک کنم تا دانش پایپینگ و بازرسی جوش رو به بهترین شکل ممکن آموزش ببینند.

سال ۱۳۹۵ در شروع ساخت پالایشگاه جدید آبادان استخدام شدم و با یاد گرفتن این تخصص از مهندسانی با بیش از 20 سال سابقه کار، شروع به نوشتن نکات فنی مهندسی کردم . 2 عنوان کتاب در زمینه پایپینگ و بازرسی جوش تألیف کردم و چندین سمینار و‌ دوره نیز در دانشگاه های بزرگ کشور برگزار کردم .

با شروع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها پیج پایپینگ آکادمی رو راه اندازی کردم و حالا بعد از یکسال از شروع پیج و ارایه آموزش های رایگان بسیار ، چند دوره آموزشی عالی و بی نظیر مهندسی بصورت پکیج های آفلاین برای مهندسین جوان کشور آماده کردم که تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ دانش پذیر با رضایت مندی بسیار بالا در این دوره ها شرکت کردند و بسیاری از این عزیزان نیز توانستند به راحتی در صنعت شاغل شوند.

حالا من اینجا هستم تا بتونم تخصص های لازم رو به شما عزیزان آموزش دهم تا بتوانید در مسیر رسیدن به شغل دلخواهتان موفق شوید.